Obchodní podmínky

Základní pravidla

Odeslané objednávky považujeme za závazné.

Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem elektronického obchodu SPORT20.

Po provedení objednávky Vám bude na uvedenou e-mailovou adresu zasláno potvrzení o přijetí objednávky, registračhí údaje a celkový souhrn objednaného zboží.

Daňový doklad obdržíte spolu se zásilkou.

Záruka

Na zboží objednané v elektronickém obchodě SPORT20 poskytujeme záruku minimálně 2 roky za podmínek dle platných zákonů.

Záruka vrácení peněz - viz. Reklamační řád

Podmínky výměny zboží

Pokud si budete přát, vyměníme Vám zboží za jinou velikost či barvu.

Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje (včetně informačních visaček).

Veškeré náklady spojené s výměnou zboží hradí zákazník, zboží bude expedováno ve lhůtě uvedené u vybraného druhu zboží.

Záruka vrácení peněz !!!

Jestliže bezprostředně po obdržení zboží zjistíte, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ho bez uvedení důvodu vrátit a budou Vám neprodleně(cca 7dnů) zaslány peníze zpět na Vámi uvedený účet.

Vrácené zboží musí být nepoškozené, nesmí jevit známky používání, musí být kompletní, a to včetně obalu a veškerého příslušenství a dokladů, schopné dalšího prodeje (včetně informačních visaček)!!!

Pokud jste zároveň v souvislosti s nákupem zboží obdrželi od OR-Blue s.r.o. dárky, a využili jste možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, musíte nám rovněž se zbožím vrátit i poskytnuté dárky.

K vrácenému zboží požadujeme originál nebo kopii prodejního dokladu!!!

Zákazník musí odeslat zásilku na odesílací adresu do 14 dnů od obdržení zboží.

Na Váš účet jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.

Adresa pro vrácení, výměny a reklamace zboží:

OR - Blue s.r.o. 

Jihoslovanská 16 A

Prostějov, 796 01

(nejbližší zásilkovna Z-BOX, Prostějov, Husovo nám. 2198)

Prodávajícími internetového obchodu jsou tyto společnosti:

Arkáda - Nordblanc - Prostějov
Šantovka - Nordblanc - Olomouc
Šantovka - Cross Jeans - Olomouc
OC Haná - Cross Jeans - Olomouc
OC City – Cross Jeans - Olomouc
více informací zde !

Dodací lhůty

Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje mnoho dodavatelů, kteří mají různé dodací lhůty. Z tohoto důvodu není možné určit přesnou dobu dodání zboží. Naší snahou je vyřídit všechny objednávky co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti. Obvyklá doba dodání je 2 - 14 dní. Dodací lhůty (pokud jsou uvedeny) u jednotlivých druhů zboží jsou "obvyklé" pokud je zboží skladem u nás nebo u distributora, ale nemohou být chápány jako přesné či závazné. V případě nedostatku některé položky objednávky nebo určité velikosti, barvy nebo typu zboží Vás budeme neprodleně informovat a dohodneme se na dalším postupu. Pokud není smluveno jinak, odesíláme objednávky kompletní.

Způsob platby a doprava zboží pro ČR

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:

Platební kartou (Global Payments Europe)

Převodem na bankovní účet prodávajícího číslo účtu: 3693970379/0800, vedený u Česká spořitelna, a. s.

Dobírkou (dopravce Č. pošta, platba je možná hotově nebo kartou)

Hotově / Kartou (na prodejně Olomouc City Pražská 255/41 Olomouc 779 00)

Objednané zboží bude odesláno na uvedenou adresu..

Dobírka:  -  30,- Kč

Česká pošta(balík do ruky DR) -  100,- Kč

Česká pošta(balík na poštu NP) -  90,- Kč

Česká pošta(balíkovna ) -  70,- Kč

Osobní odběr - 0,- Kč (pouze na prodejně: Cross Pražská 255/41, Olomouc 779 00)

Objednané zboží bude odesláno na uvedenou adresu formou dobírky - tzn. že zaplacení zboží proběhne při předání zásilky.

Osobní odběr lze provést pouze prodejně Cross OC City v Olomouci!!! (platba je možná kartou i hotovostí)

Po odeslání závazné objednávky bude na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzeno přijetí této objednávky s číslem Vaší objednávky. Toto číslo uvádějte při případném dalším kontaktu. Objednané zboží bude vyexpedováno dle lhůt uvedených u zboží.

V případě, že objednané zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob nebo se bude jednat o úzce specifikovanou objednávku, může být dodací lhůta delší, než je uváděna, případně může být objednávka stornována. O této skutečnosti budete obratem informováni telefonicky nebo e-mailem.

Způsob platby a doprava zboží pro Slovenko

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícím způsobem:

Převodem na devizový účet prodávajícího, vedený u Česká spořitelna, a. s.

č. účtu: 1915258223

IBAN: CZ9808000000001915258223

BIC: GIBA CZ PX

Poštovné Slovensko Česká pošta -  15,- Euro

Objednané zboží bude odesláno na uvedenou adresu po připsání částky na devizový účet.

(Na dobírku na Slovensko neposíláme)

Ochrana dat GDPR

GDPR SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
INFORMACE O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ - OBCHODNÍ SDĚLĚNÍ

V případě zpracování osobních údajů, které je založeno na souhlasu subjektů údajů pro účely
internetového obchodu, zasílání obchodních sdělení a pro účely jiných aktivit přímého marketingu
internetového obchodníka.

1. TOTOŽNOST A KONTAKTNÍ ÚDAJE SPRÁVCE

1.1. Správcem Vašich osobních údajů je obchodní společnost OR-BLUE s.r.o ,IČO 27753603 vedeného
Krajským soudem v Brně .Datum zápisu 20.Listopadu 2007 (dále jen „správce“).
1.2. Kontaktní údaje správce jsou následující: adresa pro doručování OR – BLUE s.r.o Jihoslovanská 16 a
Prostějov 79601
1.3. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2. ZÁKONNÝ DŮVOD ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu
čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
(obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení“).

3. ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání obchodních sdělení a činění jiných marketingových
aktivit správcem vůči Vaší osobě.
3.2. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 nařízení.

4. DOBA ULOŽENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1. Doba, po kterou budou Vaše osobní údaje správcem uloženy, je čtyři roky.

5. DALŠÍ PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1. Dalšími příjemci Vašich osobních údajů budou osoby zajišťující marketingové služby pro správce.
5.2. Správce nemá v úmyslu předat Vaše osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní
organizaci.

6. PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJŮ

6.1. Za podmínek stanovených v nařízení máte právo požadovat od správce přístup k Vašim osobním
údajům, právo na opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů, popřípadě omezení jejich zpracování, právo
vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, a dále právo na přenositelnost Vašich osobních
údajů.
6.2. Máte právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů daný správci. Tímto však
není dotčena zákonnost zpracování Vašich osobních údajů před takovýmto odvoláním souhlasu.
6.3. Pokud byste se domníval(a), že zpracováním Vašich osobních údajů bylo porušeno či je porušováno
nařízení, máte mimo jiné právo podat stížnost u dozorového úřadu.
6.4. Nemáte povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí Vašich osobních údajů není zákonným či
smluvním požadavkem a ani není požadavkem, který je nutný k uzavření smlouvy.
6.5. Máte kdykoliv právo vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého
marketingu, včetně profilování, pokud se profilování týká tohoto přímého marketingu. Pokud vznesete námitku
proti zpracování Vašich osobních údajů pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro
tyto účely dále zpracovávány.

V rámci ochrany osobních údajů se řídíme zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a potvrzením objednávky nám udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů na základě Nařízení Evropského parlamentu a rady EU č. 2016/679 ze dne 27.04.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů (GDPR) platný od 25.05.2018.

Zaručujeme Vám, že Vaše údaje nebudou z naší strany žádným způsobem zneužívány, ani prodávány třetím subjektům a budou využívány pouze v souladu s platnou legislativou.

Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu, např. banky, Česká pošta, to však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb.

Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně. Vážíme si vaší důvěry a chráníme vaše soukromá data před zneužitím.

Reklamační řád

Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.

Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem obchod@sport20.cz nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.

Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e- mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.

V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Pokud kupující nesouhlasí se způsobem vyřízení reklamace, může se v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů obrátit na Českou obchodní inspekci - www.coi.cz